Tndeer Logo

Page 1 of 1 1
Topic Options
#2819928 - 05/02/12 11:42 AM Gotta get pumped up for the little bit of time
93civEJ1
10 Point


Registered: 06/06/11
Posts: 2927
Loc: TN, USA

Offline
we have left:

http://youtu.be/u2gexlxQJ0M

Top
#2819939 - 05/02/12 11:54 AM Re: Gotta get pumped up for the little bit of time [Re: 93civEJ1]
Vermin93
12 Point


Registered: 12/11/10
Posts: 6400
Loc: Dallas, TX & Signal Mtn, TN

Offline
Awesome
_________________________
"Florida State blew the coverage and they got rewarded for it. Coach Brian Kelly

Top
#2819948 - 05/02/12 12:06 PM Re: Gotta get pumped up for the little bit of time [Re: Vermin93]
stik
"Popcorn"
18 Point


Registered: 03/12/99
Posts: 21393
Loc: lenoir city,tn

Offline
if this weekend is no better than last weekend then i am going fishing.
_________________________



Top
#2819954 - 05/02/12 12:13 PM Re: Gotta get pumped up for the little bit of time [Re: stik]
Grizzly Johnson Moderator
Team Grizzly
16 Point


Registered: 10/07/08
Posts: 15791
Loc: Tennessee

Offline
 Originally Posted By: stik
if this weekend is no better than last weekend then i am going fishing.


1 day can change everything..... last weekend was proof for me.... Fri, Sat.... No roost gobbles at all... Sat, gobbling every hour or so from 8 till about noon.... Sun, gobbled on the roost very good... 3 different toms... Saw the biggest turkey of my life when he flew up into a tree "looking" for the hen he was hearing.... at 68 yards, all I could do was sit and wait... he eventually flew down the opposite direction (guess with the underbrush, he couldn't see the decoys).... best part, had a witness!!
_________________________
But if thou do that which is evil, be afraid; for he beareth not the sword in vain: for he is the minister of God, a revenger to execute wrath upon him that doeth evil.

Top
#2819959 - 05/02/12 12:21 PM Re: Gotta get pumped up for the little bit of time [Re: Grizzly Johnson]
93civEJ1
10 Point


Registered: 06/06/11
Posts: 2927
Loc: TN, USA

Offline
yep...the few times I have been out have all been different.
Top
#2819971 - 05/02/12 12:32 PM Re: Gotta get pumped up for the little bit of time [Re: 93civEJ1]
Baxter83
Good ol' Boys
12 Point


Registered: 09/03/08
Posts: 7305
Loc: Winchester, TN

Offline
 Originally Posted By: 93civEJ1
yep...the few times I have been out have all been different.


Yep

I heard more roost gobbles in 1 morning this season than I ever have in a mornings time, but the very next morning I didn't hear a bird from daylight til 9:00 when I gave up...lol

Top
#2819991 - 05/02/12 12:46 PM Re: Gotta get pumped up for the little bit of time [Re: Baxter83]
93civEJ1
10 Point


Registered: 06/06/11
Posts: 2927
Loc: TN, USA

Offline
haha...9? thats a quick give up!...lol...i at least try to stay until noon....if nothing by then, I am gone.
Top
#2819994 - 05/02/12 12:50 PM Re: Gotta get pumped up for the little bit of time [Re: 93civEJ1]
Baxter83
Good ol' Boys
12 Point


Registered: 09/03/08
Posts: 7305
Loc: Winchester, TN

Offline
 Originally Posted By: 93civEJ1
haha...9? thats a quick give up!...lol...i at least try to stay until noon....if nothing by then, I am gone.


That's several miles and a few good hills climbed....

So when it turns more into work and the fun starts deminishing for the morning I'm done \:\)

Top
#2820113 - 05/02/12 03:33 PM Re: Gotta get pumped up for the little bit of time [Re: Baxter83]
ImThere
10 Point


Registered: 08/24/06
Posts: 3180
Loc: Lewisburg, Tn

Offline
 Originally Posted By: Baxter83

So when it turns more into work and the fun starts deminishing for the morning I'm done \:\)

What he said x2
_________________________
Prancerciser!
Team Run 'N Gunners

Top
#2820191 - 05/02/12 05:26 PM Re: Gotta get pumped up for the little bit of time [Re: ImThere]
93civEJ1
10 Point


Registered: 06/06/11
Posts: 2927
Loc: TN, USA

Offline
i need the walks and exercise so I cant complain. lol

fortunately the little slice of land I am hunting isnt very big soooo.... \:\)

Top
Page 1 of 1 1


Moderator:  RUGER, Bobby G, Unicam, Cuttin Caller, CBU93, stretch, TurkeyBurd, Kimber45, Mrs.Unicam, Crappie Luck, Grizzly Johnson, gtk 
Hop to:
Top Posters
4106599
RUGER
88400
Deer Assassin
65979
BSK
62020
Crappie Luck
51392
spitndrum
Newest Members
yarddawg54, schiesser, bigdoc, Bggamehunter, willy2763
13605 Registered Users
Who's Online
4 registered (hannibal, robinhedd, RAFI, 1 invisible) and 88 anonymous users online.
Forum Stats
13605 Members
43 Forums
100233 Topics
1180122 Posts

Max Online: 788 @ 11/11/13 08:06 PM
Moon Phase
CURRENT MOON
December
Su M Tu W Th F Sa
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
Forum Donations
The TnDeer.Com Deer Talk Forum is for Tennessee Deer Hunters by Tennessee Deer Hunters. If you enjoy using our Talk Forum and would like to contribute to help in it's up-keep. Just submit your contribution by clicking on the DONATE button below and paying with PayPal or a major credit card. Any amount is much appreciated. Thanks for your support!

TN Burn Safe

Generated in 0.006 seconds in which 0.001 seconds were spent on a total of 14 queries. Zlib compression enabled.